Середа, 15.05.2024, 00:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт МО вчителів початкових класів міста Умані

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » МО вчителів 4-х класів

Використання засобів ІКТ в організації дистанційногонавчання у початковій школі

Єфіменко Олена Олександрівна,

учитель початкових класів

НВК «Уманська міська гімназія –

школа естетичного виховання»

 

Використання засобів ІКТ в організації дистанційногонавчання у початковій школі

(Майстер-клас)

(з власного досвіду)

       

Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще кілька місяців тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла свої корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.

Для дистанційного навчання пропонували багато засобів організації дистанційного навчання. Постало питання, що вибрати? Чим користуватись?

Для себе я спочатку обрала  мобільний додаток Viber. У всіх є на телефонах, безкоштовно, швидко передавала завдання у групу батькам і дітям. Зворотний зв'язок – надсилали фото робіт. Я в свою чергу перевіряла роботи, описувала помилки, або надсилала голосові повідомлення. Добре коли Viber встановлено на комп’ютері чи ноутбуці.

Лайфхак для вчителів: перевіряла роботи у графічному редакторі Paint  (стандартна програма, є на всіх комп’ютерах), зображення можна збільшити, перевернути і перевірити.

Потім вирішила попрацювати на одній із запропонованих платформ. А пропонувалися такі: Moodle, Meet, Zoom, Google Classroom та інші. Тут важливо самому вміти володіти комп’ютером і щоб діти теж могли легко працювати з такими платформами.

 

Чому я обрала саме Zoom?

Zoom – це сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку.

  • Є можливість демонстації презентацій, відео, сторінок підручника (при умові, що вони будуть відкриті).
  • Є дошка, на якій можна писати. На презентації, до речі, теж.
  • Спілкуватися у чаті.
  • Можливий спільний доступ у роботі з учнями – вони можуть теж писати на дошці свої відповіді.
  • Головне те, що можна бачити і чути дітей, спілкуватися. Хоча під час роботи краще, щоб діти виключали мікрофони, щоб не було зайвого шуму, і йшло менше навантаження на систему.
  • Запис екрану і збереження відео.

 

Які недоліки цієї платформи:

Обмежена кількість учасників – до 20 учнів (безкоштовно), якщо більше – платно.

Обмеження в часі - 40 хв і конференція автоматично вимикається.

Під час роботи виникали такі проблеми: поганий Інтернет звязок, не всі учасники могли приєднатись до конференції.

 

Пропоную вашій увазі перегляну відео з уроками під час дистанційного навчання.

Також користувалась Освітнім проектом «На Урок» це сервіс для створення інтерактивних завдань для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома. Діти виконували тестові завдання з літературного читання та природознавства. Кілька тестів на цьому сервісі склала сама.

Учні класу були активними учасниками весняної олімпіади від «На Урок» з предметів початкової школи, за що отримали електронні сертифікати.

Ці знання та вміння мені знадобились для роботи у ТТК. Ця група була створена з метою створення міні відео уроків для дистанційного навчання за програмою НУШ для 1-4 класів з української мови та математики.

 

Чим корисне створення цифрового контенту під час роботи в ТТК?

Ці відеоматеріали можна використовувати на уроках, вони не займають багато часу (ми готували тільки етап пояснення нового матеріалу). Вони яскраві і цікаві для сприймання. Адже ми знаємо, що учні початкових класів краще сприймають ту інформацію, яку бачать. Це невелика допомога учителю у підготовці до уроку.

 

Які труднощі були при створенні відеоуроку?

  • Потрібно було вникнути у матеріал, зрозуміти і дізнатись, що вже учні вивчали, а що для них нове. У цьому питанні я консультувалась з колегами, які працюють за програмою НУШ.
  • Робота займає багато часу як для підготовки, так і для створення відео.

 

На яких платформах бажано робити записи?

Для створення такого цифрового  контенту нам запропонували кілька варіантів: знімати відео уроки в школі, біля дошки. Або використовувати платформу Zoom чи програму для запису відео oCam of OhSoft . Це потужна програма для запису відео, яка може записувати відео для відтворення на моніторі через ПК, але зупинилась на Zoom.

 

Чому я обрала саме Zoom ? Чому цій платформі надала перевагу?

Я працювала на цій платформі під час дистанційного навчання. Вона для мене зрозуміліша і зручніша.

 

Чи сподобалось працювати в новому форматі?

Спочатку було несприйняття і нерозуміння того, що треба і як це зробити. Потім усвідомлення. А далі, чому б і ні. Освоїла новий вид діяльності. Створила кілька уроків, які розміщені на сайті «Комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників». Ви там знайдете відеоуроки наших колег з міста.

 

Перегляньте відео за посиланням і залиште коментарі. Мені цікаво почути вашу думку.

Дякую за увагу

Презентація

Категорія: МО вчителів 4-х класів | Додав: IpiHa (24.11.2020) | Автор: Єфіменко Олена Олександрівна
Переглядів: 211 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту