Четвер, 16.05.2024, 01:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт МО вчителів початкових класів міста Умані

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » МО вчителів 1-х класів

Модернізація змісту початкової освіти в умовах впровадження концептуальних засад Нової української школи

Модернізація змісту початкової освіти в умовах впровадження концептуальних засад Нової української школи

Реформа змісту сучасної освіти успішно стартувала 1 вересня 2018 року і розпочалася із втілення концептуальних засад Нової української школи у освітній процес початкової ланки освіти. У нинішньому 2019/2020 навчальному році вчителі 1-х та 2-х класів активно реалізують ключові засади нового Державного стандарту початкової освіти.

З метою удосконалення педагогічної майстерності вчителів початкових класів 17 грудня 2019 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14 (директор Глущук Т.І.) відбулося планове засідання міського методичного об’єднання вчителів 1-х класів у формі науково-практичного семінару з актуальної проблеми «Нова українська школа – новий зміст освіти».

Метою семінару було ознайомити педагогів із сучасними освітніми методиками, які сприяють формуванню соціально-компетентної зрілої, творчої особистості молодшого школяра; розглянути інноваційні методи та форми навчання, що сприяють стимулюванню пізнавальної самостійності, творчої активності школярів; освоїти та узагальнити основні методики розвиваючого навчання, що дають змогу сформувати у дітей ключові компетентності, необхідні для сучасної людини; удосконалити вміння вчителів щодо роботи з ігровими матеріалами Lego.

Відкрила засідання та ознайомила присутніх з планом і завданнями семінару методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Осіяненко Н.М. Основні аспекти проблеми, що розглядалися, розкрила керівник міського методичного об’єднання вчителів 1-х класів Чуганська Г.Г.

1

З доповіддю «Реалізація змісту початкової освіти в умовах впровадження концептуальних засад Нової української школи», що супроводжувалась презентаційними матеріалами, виступила вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14 Бурдейна Л.П. Вона підкреслила, що на сучасному етапі розвитку суспільство ставить перед освітою нові цілі. Як завжди реформа освітньої галузі розпочинається саме з початкової школи. Головна ідея НУШ – навчання, побудоване на компетентностях, тому вчителі повинні зробити все для того, щоб у новій українській школі було приємно навчатися і щоб вона давала учням не тільки знання, а й вміння їх практично застосовувати їх у житті.

Актуальний діалог «Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення» провела з учасниками семінару вчитель початкових класів, спеціаліст І кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14 Франчук З.П.

1

Практичну роботу «Складання портрета сучасного педагога» у цікавій ігровій формі із застосування технології «Шість капелюхів де Боно» провела вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14 Полянчук Л.М.

1

Заняття з елементами тренінгу «Нова українська школа – новий зміст освіти» підготувала вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель ЗОШ № 14 Баранюк В.В. Учасники семінару були захоплені цікавими творчими вправами, ретельно підготовленими Вікторією Вікторівною.

Змістовний майстер-клас «Використання ігрових матеріалів Lego у процесі навчання першокласників», який провела вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14 Бортнікова Л.В., зацікавив членів методичного об’єднання, які з неабияким інтересом виконували всі запропоновані практичні завдання з Lego.

1

Методист з НВР МК Осіяненко Н.М. та керівник ММО Чуганська Г.Г. підвели підсумки роботи науково - практичного семінару та у ході обговорення проблеми щодо реформування змісту початкової освіти в умовах впровадження концептуальних засад Нової української школи, разом з учасниками, виробили методичні рекомендації.

Науково-практичний семінар носив науково-практичне спрямування та сприяв удосконаленню фахової майстерності та розвитку творчого потенціалу вчителів початкових класів.

Категорія: МО вчителів 1-х класів | Додав: IpiHa (15.01.2020) | Автор: Осіяненко Н.М.
Переглядів: 306 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту