Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 23 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Щоб донести красу рідної мови до кожного першокласника, викликати бажання оволодіти нею досконало, необхідно підтримувати стійкий інтерес до вивчення граматики, мовних явищ... |
Мовленнєвий розвиток першокласника — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини i виявляться в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків... |
На сучасному етапі розвитку системи освіти в Україні, у теорії і методиці навчання української мови чітко виокремлюється новий комунікативно–діяльнісний, комунікативно-прагматичний підхід, що дав змогу вченим розглянути мовну систему в тісному взаємозв’язку з умовами її використання, функціонування, засвоєння і тими змінами, що відбуваються у процесі спілкування. У науковий вжиток увійшли нові поняття: комунікативна спрямованість, комунікативна здатність, комунікативна компетенція, комунікативна компетентність. |
Вступ до школи і початковий період навчання викликають перебудування всього способу життя та діяльності дитини. Цей період однаково важкий для дітей, які вступають до школи і в 6, і в 7 років. Спостереження фізіологів, психологів, педагогів показують, що серед першокласників є діти, які через індивідуальні психологічні особливості важко адаптуються до нових умов, лише частково можуть упоратися (або не можуть зовсім) з розкладом роботи та навчальною програмою. |
Важливою передумовою успішного й об’єктивного оцінювання учнів є доброзичливість.Свого часу В.О. Сухомлинський з цього приводу слушно зазначив: „Оцінка лише тоді стаєстимулом, який спонукає до активної розумової праці, коли взаємини між учителем і учнемпобудовані на взаємному довір’ї і доброзичливості...” |
|
|