Рекомендації
засідання методичного об’єднання вчителів 1-х класів
закладів загальної середньої освіти м. Умань з проблеми:
«Застосування досвіду математичної діяльності першокласників
для пізнання навколишнього світу»
02.05.2019 р.
- Вчителям 1-х класів наполегливо реалізовувати засади Державного стандарту початкової освіти щодо компетентнісного навчання у відповідності до освітніх програм з урахуванням методичних рекомендацій МОН України.
- Активізувати допитливість, пробуджувати радість пізнання, добирати такі види завдань, які б сприяли усвідомленню дитиною цілісності природи, взаємозв’язків між її об’єктами та явищами, формувати відповідальне ставлення до навколишнього світу в цілому.
- Створювати умови для застосування набутого досвіду математичної діяльності, застосовуючи для цього компетентнісно орієнтовані завдання, що потребують використання засвоєного матеріалу в наближених до реального життя дитини умовах.
- Для досягнення сформованості математичної компетентності розробляти складніші завдання, що формують в учнів уміння: визначати проблеми, які можуть бути розв’язані засобами математики; формулювати ці проблеми мовою математики; розв’язувати їх із використанням математичних знань та методів; формулювати й записувати остаточні результати розв’язання поставленої проблеми.
- З метою формування в учнів цілісної системи знань, забезпечення гармонійного поєднання мотиваційного, розвивального, процесуального та змістового компонентів навчальної діяльності використовувати інтегрування окремих аспектів інноваційних технологій у традиційну систему навчання.
- Забезпечувати емоційне благополуччя учнів на навчальних заняттях, спонукати кожну особистість до збагачення досвідом через їхні почуття.
- Вчити дітей працювати з різними джерелами інформації (графічною, текстовою, аудіо, відео), самостійно відшуковувати її за вказаними орієнтирами, під час опрацювання інформації використовувати прийоми критичного мислення.
|
|
|