Четвер, 16.05.2024, 02:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт МО вчителів початкових класів міста Умані

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » МО вчителів 2-х класів

Використання платформ та сервісів інтернет–ресурсів для організації дистанційного навчання другокласників

Майстер-клас 
«Використання платформ та сервісів інтернет – ресурсів для організації дистанційного навчання другокласників».

                                                                                                          Вчительська праця – це щоденна творчість і мистецтво.

В.О. Сухомлинський

Мета: популяризувати досвід роботи з теми «Використання платформ та сервісів інтернет – ресурсів для організації дистанційного навчання другокласників»; сформувати мотиваційну, теоретичну  та практичну  готовність педагогічних працівників до запровадження інформаційно-комунікаційних технологій; проаналізувати аспекти ефективності впровадження у школі  інформаційно-комунікаційних технологій  навчання; сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої діяльності.

Завдання: провести аналіз щодо нових освітніх платформ та сервісів інтернет – ресурсів; організувати професійне самовдосконалення та самоосвіту.

Ключове поняття:  платформи та сервіси інтернет – ресурсів.

Глосарій: інформаційно-комунікаційних технології, платформи та сервіси інтернет – ресурсів, дистанційне навчання, компетенція; компетентність; професійна компетентність педагога.

Хід майстер – класу

Слайд 1

І.Організаційний етап. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів.

- Доброго дня, любі колеги! Мене звати Ольга Михальчук, я є вчителем молодших класів, Уманської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 ім. В. І. Чуйкова. Я рада вітати Вас на сьогоднішньому  засіданні, темою мого майстер-класу є «Використання платформ та сервісів інтернет – ресурсів для організації дистанційного навчання другокласників».

Слайд 2

Хто не хоче відставати, мусить

рухатися вперед, і не зупинятися,

досягнувши вершин, а підійматися

вище. У цьому полягає основна місія

сучасного вчителя…

- Сьогодні ми навчаємо дітей, які будуть жити і працювати в новому суспільстві, вони будуть займати такі посади і володіти такими професіями, яких ще може і не існує. Але ми впевнено можемо стверджувати, що вони будуть жити в інформаційному суспільстві, і тому володіння ІТ- технологіями буде запорукою їхнього успіху.

Слайд 3

- З метою неперервності освітнього процесу в школі І ступеня на період карантинних заходів, рекомендовано запроваджувати елементи дистанційного навчання з метою організації самостійної роботи учнів шляхом застосування технічних та інформаційних засобів: електронної пошти, соціальних мереж, засобів онлайн зв’язку, освітніх онлайн платформ, інтернет-ресурсів.

- Що ж таке дистанційне навчання? ( Слайд 3)

Дистанційне навчання – взаємодія вчителя і учнів між собою на відстані, що включає всі компоненти освітнього процесу і реалізується специфічними засобами інтернет-технологій.

Слайд 4

Види дистанційного навчання:

*синхронне

-прямий ефір(пояснення, консультації)

-переписка в чаті (смайлики, переписка в чаті)

*асинхронне

-гнучкі терміни виконання

-індивідуальний темп

- планування роботи

Слайд 5

- Платформи та сервіси інтернет - ресурсів, які я використовую, під час дистанційного навчання:

*Viber

*Платформа BigBlueButton

*Технологія «Розумники» Edugames

*Платформа VCHY.com

*LearningAps

*Supercoloring

*Генерація пазлів JigsawPlanet

*Сервіси VideoScribe, PowToon

Слайд 6

- Почнемо з Вайбера – з найпростішого. Я думаю, що вайбер є у всіх абсолютно людей на цій планеті, і він над простий, але плюс цього додатку в тому, що його можуть використовувати учні початкових класів. У своїй практиці, я створила чат з батьками і окремий чат з учнями, де я комунікую з учнями, де я надсилаю їм різноманітні завдання, відео навчального характеру, де вони мені можуть так само написати, щось у відповідь.

- Чому я вписала сюди Вайбер?

- Тому що, якщо у Вас учні 1-2 класів і вони можливо, ще не дуже добре вміють писати чи друкувати, то вони  можуть записати Вам аудіо повідомлення, тобто вони можуть затиснути мікрофон і щось запитати або уточнити. Це дуже зручно. Також у Вайбері дуже багато різноманітних наліпок, можна вислати фото. І для мене Вайбер є зручним, тому що коли за цілий день я вже втомлююсь друкувати, коли мої учні на Вайбер присилають свої виконані роботи, я не друкую їм від руки, я просто затискаю мікрофончик і кажу: « Сергій, ти великий молодець! Дякую, за твою роботу! Сьогодні ти постарався».

- Щодо мене, то я щодня надсилаю у батьківський чат і чат з учнями завдання, які вони повинні виконати, а потім ми з ними зідзвонюємося і детальніше розбираємо ці завдання.

Слайд 7

Приклад групи в Вайбері

- Також я використовую навчальні відео, яких дуже багато в Youtube

Слайд 8

- Також в фейсбуці на одній сторінці пабліку у початковій школі я побачила, що є вчителі, які створюють ось такі картинки (це не мої розробки), але як на мене це прекрасна демонстрація того, як використовувати Вайбер. Учні відкриваючи цю картинку, можуть її редагувати, за допогою маркера, робити потрібні записи, зберегти та надіслати вчителю на перевірку.

- Чому б ні? Як на мене це чудовий приклад того, як використовувати перевірні роботи.

- Скажу, Вам чесно, що не одноразово чула від знайомих, діти, яких навчаються в початковій школі, розповіді про те, що вчитель просто скидає номери сторінок, які потрібно опрацювати  в чат класу, і це дуже обурює батьків, і чесно кажучи я їх чудово розумію, тому що якщо організовувати процес навчання таким чином, то пояснення матеріалу лягає на плечі батьків…

- Для того, щоб не відбувалося такого, є інші додатки, які допоможуть Вам якісніше взаємодіяти з учнями.

Слайд 9, Слайд 10, Слайд 11

- Однією з таких платформ є  платформа BigBlueButton

Слайд 12 (демонстація сайту)

- Програма Edugames містить 16 000 інтерактивних завдань з предметів «Математика» та «Українська мова» для 1-4 класів за шкільною програмою.

Завдання схвалено МОН України до використання у початковій школі, вони відповідають вимогам НУШ.

Усі завдання інтерактивні, програма миттєво перевіряє відповіді – і учні відразу можуть дізнатися, які завдання виконали правильно, а де припустилися помилки. Це особливо зручно під час канікул або карантину.

Програму Edugames можна встановити на комп’ютер, планшет або телефон. Після встановлення програми на робочому столі з’явиться іконка із зображенням сови.

Слайд 13

- Вчи.юа — це міжнародна  онлайн платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі (демонстрація платформи)

Платформа розрахована саме на траєкторію розвитку учня, ця платформа не обмежує дитину в часі.

До 16.00 всі завдання є безкоштовними, а після в безкоштовному доступі є 20 завдань. Скажу Вам, що цих завдань достатньо для навчання. Щоб розпочати роботу на цій платформі вчителю потрібно створити навчальний кабінет, та додати учнів.

Слайд 14

- В своїй роботі я широко використовую безкоштовний, стильний, сучасний сервіс LearningApps. (Демонстрація сервісу)

- Який призначений для створення дидактичних ігор, мультимедійних вправ.

- Для того, щоб вчитель міг користуватися цим ресурсом, створювати власні вправи, коригувати вправи колег, потрібно зареєструватися-насамперед потрібно налаштувати мову, якою Вам буде зручно користуватися - перегляд вправ - перелік готових вправ - обираєте вправу - натискаєте редагувати - або створюєте свою.

- Як надіслати? Копіюєте посилання в ставляєте.

(Демонстрація власних вправ)

Слайд 15

Supercoloring (демонстрація сайту)

Слайд 16

Онлайн сервіс для генерації пазлів JigsawPlanet

- Для створення дидактичних матеріалів у вигляді пазлів (чи й просто онлайн-гри) можна скористатися сервісом http://www.jigsawplanet.com/ . Сервіс простий, не потребує реєстрації. Якщо у вас є бажання створити колекцію пазлів, виконувати їх редагування тощо - реєструйтеся.

Отже, заходимо на сервіс:

 

https://lh6.googleusercontent.com/R3kXTkDGsAvX-WtR0S_8WLkyVat05HqULxClxImgT8qXi0c6NV3rnGq5TRpN_G-sGBy3MQtX3GIOnAKvXdxFylzSXmTMxzUzRiTRyh4NfMKy7dIt7oGHX8TkWfd0TYtGGw

 

 

 

 

 

     

 

 

Тут ви бачите великий набір пазлів різної тематики. Ними можна користуватися, натиснувши на картинку. Щоб створити власний пазл, наприклад, для оголошення теми уроку, натискаємо кнопку СОЗДАТЬ.

https://lh5.googleusercontent.com/MWdBtJsnzrikPQo28hImzqWjy3ONEJnY5x71KJ6uu3xGPFU95JOce4SYK_dfTtTz4xsHyemupqXPXN_MormLoscp2TuEDP6LuH-tTygIt8gqZJsDk3RQ_N-HhV-c6Vaq8Q

 

 

 

 

 

 

Натискаємо https://lh6.googleusercontent.com/uUNeBtvMnmYfWdDw9tqQE1XGjR11sn0JTTw04-uiBgHNUCyD5lR8JLaZbasQzzo4_9_gDIU6eBj-kBKZGBMmXGBFNAMszQSK3u2B7zTXeaGu03x4WTQd9FDz6BiqvDJUwQ , у вікні, що відкрилося, обираємо картинку, яку ми підготували для створення пазлу і натискаємо Открыть.

https://lh5.googleusercontent.com/86DbrJrsEknB9HKYshd6c1cOeF-m-LW3xOse3W7-PMiHKq3yiKXUl9aOa_qaY95-caURdiYdJnK7yW9nxpEZDYUjZOVSeYOlB2Q7lxiS01EuFqpszcg8uYCrHYJr328y4Q

 

 

 

 

 

 

 

Натиснути Создать.

https://lh4.googleusercontent.com/5jsCCTJuAerHWDoAi-uhJ5Ul00CKc1i8lsnoU6Y75JLZdQb5FupgtXigFozQrvfbL75mjZk66gQNpdrtxFBb2UyDubTM1ibgCDgkjX2XFg8-soYFOXqgISTY0mYeTAFjew

 

 

 

 

 

 

 

 

Ми отримали пазл із вибраного нами рисунка.

Тепер вбудуємо його в сайт чи блог. Натискаємо в правому верхньому куті кнопку Поделиться. Обираємо Встроить. Копіюємо код і вставляємо у свій сайт чи блог.

https://lh6.googleusercontent.com/RG_j0sDd6EqKK7eM2YhaZTSxamXE5lk8hJv1I1IyyLk8Mdd84lFkKFlWYTHqOSjc8wpX8upBbdICU76Za6I_O83QrnckLoYTsLlkNVOfy5gng-hv-E_tXkru96ka5bOaPg

 

 

 

 

 

 

Слайд 17

Створення скрайбінг-презентацій

- Вам треба презентувати проект чи створити цікаву, яскраву оригінальну презентацію до уроку?

- Тоді навчіться створювати скрайбінг.

Скрайбінг – новітня техніка презентації (від англійського “scribe” – накидати ескізи або малюнки); мова виступаючого ілюструється “на льоту” малюнками фломастером на білій дошці (або аркуші паперу); виходить  ніби “ефект паралельного слідування”, коли ми і чуємо і бачимо приблизно одне й те ж, при цьому графічний ряд фіксується на ключових моментах аудіоряду.

Скрайбінг буває “ручний” і “онлайн”( комп’ютерний). Ручний – класичний: голос за кадром розповідає про що-небудь, рука в кадрі малює зображення, що ілюструють усну розповідь. У такому скрайбінгу використовуються, як правило, аркуші паперу або презентаційна дошка, кольорові олівці, маркери, фломастери, пензлі і фарби, а також елементи аплікації. Для створення скрайбінг-презентацій в такому випадку потрібні і відеопрограми, наприклад CаmtasiaStudio або графічний планшет.

Онлайн- скрайбінг набагато простіший. Такий скрайбінг можна створити за допомогою сервісу PowToon.

Можливості сервісу великі. Звичайно, в безкоштовній версії вони не повністю доступні і тривалість ролика – 5 хвилин. Але їх достатньо для створення оригінального цікавого відео.

Презентація

Категорія: МО вчителів 2-х класів | Додав: IpiHa (22.05.2021) | Автор: Михальчук Ольга Олександрівна
Переглядів: 199 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту