Понеділок, 29.04.2024, 17:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт МО вчителів початкових класів міста Умані

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » МО вчителів 3-х класів

Використання LEGO -конструювання в освітньому процесі. Проєктна діяльність з LEGO під час дистанційного навчання

Використання LEGO -конструювання в освітньому процесі. Проєктна діяльність з LEGO під час дистанційного навчання

 

          Колеги, вітаю! Під час нашого семінару ми  з вами будемо продовжувати досліджувати «іграшку століття» LEGO. LEGO – сама популярна гра на планеті, мрії багатьох хлопчиків та дівчаток. У слова LEGO два значення: «я вчуся» і «я складаю». Я пропоную вам пригадати, а з чим асоціюється у вас словосполучення «Конструктор LEGO»?

 

К – креативність             Л - логотип, легкість

  О – оригінальність           Е - енергія

    Н – новизна                        Г-  гендер

      С – сенсорика                    О –  об”єм

        Т - терплячість

          Р - різноманітність

            У - уява

              К – конструкторські навички

                Т – творчі здібності

                   О – обмін досвідом

                        Р – реалізація ідей

         

«Конструюючи, дитина діє, як зодчий, будуючи будинок власного інтелекту».

                                                                                                                            Жан Піаже

 

LEGO дає дітям терпимість один до одного, вміння прислухатися до чужої думки. LEGO — це не лише будування тривимірних проекцій, можливість бачити предмет з різних сторін, а й уміння комунікувати, будувати модель спілкування, яка знадобиться в дорослому житті. Діти народжують нові ідеї, втілюючи в реальність те, що могло б бути насправді. І допомагають їм у цьому різноманітні набори LEGO, які створюють поживний ґрунт для гри, навчання, творчості, фантазії.

Основним видом діяльності школярів є гра. Робота з конструктором LEGO дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички. Відбувається знайомство з навколишнім світом за допомогою гри та творчості.

 

Виділяють такі види конструювання:

  • конструювання за зразком;
  • конструювання за моделлю;
  •  конструювання за задумом;
  • конструювання за умовами;
  •  конструювання за темою;
  •  конструювання за кресленнями і схемами.  

За допомогою конструктора LEGO вирішуються завдання освітньої діяльності початкової школи за наступними напрямками:

•   Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загально мовленнєвий розвиток і розумові здібності.

•   Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.

•   Ознайомлення з математичними поняттями, розв’язування математичних та логічних задач.

•   Розширення уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт.

•   Розвиток уваги, пам’яті, творчого мислення.

•   Формування навички діалогічного мовлення, розширення словникового запасу.

•   Вміння працювати у групі, спілкуватися, бути толерантними один до одного.

•   Створення атмосфери змагання.

Діапазон використання LEGO з точки зору конструктивно - ігрового значення для дітей дуже широкий.

Основні області застосування LEGO на уроках: математика, розвиток мовлення, навчання грамоти, я досліджую світ, робота з дитячою книгою, проєктна діяльність.

Педагог під час організації занять з LEGO – партнер дитини, який підтримує, надихає, за потреби допомагає їй віднайти відповідь на питання. Він мотивує дитину бути самостійною, спонукає до дій у різні засоби.

Перспективність застосування LEGO - технології обумовлюється її високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових і навчальних зонах.

Особливості конструктора LEGO, його високу якість дозволяють дітям втілити найрізноманітніші проекти, працюючи за своїм задумом і в своєму темпі, самостійно вирішуючи поставлену задачу, бачити продукт своєї діяльності, конструювати свої простори, в яких можна з задоволенням грати, змінювати і вдосконалювати.

 

Основні етапи розробки

LEGO - проєкту:

        1. Позначення теми проєкту.

        2. Мета і завдання проєкту.

        3. Розробка механізму на основі

            конструктора LEGO.

Чому потрібно використовувати LEGO – технології?

Завдяки цій технології:

  • дитина користується тільки виразними засобами (інтонацією) без міміки і пантоміміки;
  • атмосфера майбутнього інсценування або відтворення завдань породжує в учасників потужні стимули, викликає у них сильні відчуття, пов'язані з детальним обмірковуванням образів героїв, яких їм треба змоделювати, озвучити (зіграти);
  • завдяки LEGO на заняттях створюється атмосфера, в якій діти відчувають себе господарями, творцями;
  • саме конструювання перетворює персонаж з абстракції в реальність і дає можливість дитині уявити собі героя як живого;
  • активізується словниковий запас дитини, розвивається творчість дітей, формуються навички діалогічного мовлення;
  • на етапі роботи з конструювання моделей діти вчаться працювати у групі з 2-4 чол, дає позитивні результати: вони вчаться спілкуватися, бути терпимими один до одного і до невдач товариша, частіше приходити на допомогу один одному;
  • у процесі конструювання та інсценізації діти переживають події ще раз;
  • створюється атмосфера змагання.

         Презентацію передивитись та скачати можна тут

 

Категорія: МО вчителів 3-х класів | Додав: IpiHa (18.10.2021) | Автор: Шарапановська О.А.
Переглядів: 296 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту