П`ятниця, 20.06.2025, 03:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт МО вчителів початкових класів міста Умані

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 52
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » МО вчителів 4-х класів

Інтерактивні методи навчання

Інтерактивні методи навчання

МЕТОД «МІКРОФОН»

 Метод «Мікрофон» надає можливість кожному і кожній сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. Правила проведення такі:

·       говорити має тільки той чи та, у кого «символічний» мікрофон;

·       відповіді не коментуються і не оцінюються;

·       коли хтось висловлюється, інші не можуть говорити або викрикувати з місця.

РОБОТА В ПАРАХ

Робота в парах є різновидом роботи в малих групах. Ця форма роботи дозволить вам набути навичок співробітництва, оволодіти умінням висловлюватись та активно слухати.

Організуйте свою роботу так:

1.   Прочитайте надане завдання та інформацію до його виконання.

2.   Визначте, хто буде говорити першим.

3.   Висловтесвої думки, погляди на проблему по черзі.

4.   Дійдіть спільної думки.

5.   Визначте, хто буде очолювати результати роботи класу та підготуйтеся до нього.

МЕТОД «ПРЕС»

 Метод «Прес» використовується у випадках, коли виникають суперечливі думки з певної проблеми і вам потрібно зайняти та аргументувати чітко визначену позицію із суспільної проблеми, що обговорюється. Метод надасть вам можливість навчитися формулювати та висловлювати свою думку з дискусійного питання аргументовано в чіткій та стислій формі.

Метод «Прес» має таку структуру та етапи:

1. ПОЗИЦІЯ

 (висловіть свою думку, проясніть, в чому полягає ваша точка зору)

Я вважаю, що ...

2. ОБҐРУНТУВАННЯ

  (наведіть причину появи цієї  думки, тобто на чому ґрунтуються докази на підтримку вашої позиції)

...тому, що...

3. ПРИКЛАД  (наведіть факти, які демонструють ваші докази,  вони підсилять вашу позицію)

... наприклад...

4. ВИСНОВКИ  (узагальніть свою думку, зробіть висновок про те, що необхідно робити; тобто, це є заклик прийняти вашу позицію).

Отже (тому), я вважаю...

«Карусель»

Цей варіант  навчання найбільш ефективний  для одночасного включення всіх учасників у активну роботу з різними партнерами для обговорення дискусійних питань. Цю технологію застосовують для інтенсивної перевірки обсягу й глибини набутих знань.

Тема «Закріплення знань таблиці множення числа 9».

Діти стають у два кола. Внутрішнє коло нерухоме: учні високого та достатнього рівня. Зовнішнє коло рухоме. Учні рухомого кола відповідають на запитання учня навпроти і переходять до наступного. В кінці «Каруселі» обговорюють питання: в кого були помилки, кому слід ще вчити таблицю множення числа 9.

Технологія навчання у грі – це побудова навчального процесу шляхом включення учня до гри. До них належать кросворди, ребуси, вікторини тощо. Ігрова дискусія передбачає колективне обговорення спірного питання, обмін думкам из існуючих варіантів рішень вибрати оптимальний. Ігрова ситуація сприяє посиленню емоційно-психологічного стану, збуджує внутрішні стимули до навчальної роботи, знімає напругу, втому. Рольова гра дає змогу відтворити будь-яку ситуацію в "ролях".

Категорія: МО вчителів 4-х класів | Додав: IpiHa (05.05.2017)
Переглядів: 710 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту