Засідання Школи молодого вчителя початкових класів
Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2019/2020 навчальний рік 21 листопада 2019 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 5 ім. В.І. Чуйкова (директор Бугерук О.І) відбулося засідання міської Школи молодого вчителя у формі наукової-практичної майстерні з проблеми «Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи у реалізації завдань мовно-літературної освітньої галузі».
Метою даного заходу стало теоретико - методична підготовка педагогів з питань організації освітнього процесу під час проведення уроків мовно - літературної освітньої галузі, вивчення і впровадження у практичній діяльності вчителів досягнень сучасної психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду щодо методичного інструментарію розвитку творчих обдарувань учнів початкової школи.
З міні - лекцією, що супроводжувалась презентаційними матеріалами, з проблеми «Особливості мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі» виступила Смірнова І.А., вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ №5, яка глибоко висвітлила питання щодо ролі мовно-літературної освітньої галузі в умовах розвитку Нової української школи.
Вчитель початкових класів ЗОШ №5 Крижанівська О.В. поділилася досвідом роботи, розкривши питання щодо способів активізації пізнавальної діяльності школярів та створення сприятливого освітнього середовища для розвитку здібностей та обдарованих молодших школярів.
Цікавий майстер - клас з теми «Засоби формування інтересу до читання на уроках мовно-літературної освітньої галузі» організувала вчитель вищої кваліфікаційної категорії НВК №1 Войтенко Н.В.
Тарнавська І.В., вчитель вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ №5, ознайомила молодих педагогів із методиками різних видів перевірок на уроках мовно - літературної освітньої галузі та особливостями оцінювання досягнень учнів.
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ №5 Кащенко І.П. провела практичне заняття «Діяльнісний підхід до використання наборів LEGO «6 цеглиноr» під час проведення уроків мовно-літературної освітньої галузі».
Учасники ШМВ обмінялись своїми думками з означеної проблеми та виробили рекомендації щодо реалізації завдань мовно-літературної освітньої галузі засобами інноваційних освітніх технологій, що сприяло підвищенню фахового рівня та педагогічної майстерності молодих спеціалістів в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової освіти та Концепції Нової української школи.
|