Протокол № 3
засідання міського методичного об’єднання
вихователів груп продовженого дня
від 03.02.2017 р.
Місце проведення: навчально-виховний комплекс «Уманська міська гімназія –школа естетичного виховання» Уманської міської ради Черкаської області.
Присутні: методист ММК Осіяненко Н.М.;
керівник ММО Гурза О.В.;________ вихователів груп продовженого дня.
Керівник : Гурза Ольга Володимирівна;
Секретар: Колінчак Інна Василівна.
Порядок денний:
- Про ознайомлення з основними аспектами проблеми, що розглядається.
- Про «Сутність теорії і завдання екологічного виховання, способи його здійснення в умовах ГПД».
- Про «Виховання ціннісного ставлення до природи у молодших школярів».
- Про «Форми і методи екологічного виховання».
- Про «Віночок побажань».
- Про огляд новинок методичної літератури з теми.
1.СЛУХАЛИ:
Осіяненко Н.М., методиста з НВР ММК та Гурзу О. В.,керівника ММО, про ознайомлення з основними аспектами проблеми, що розглядається.
2. СЛУХАЛИ:
Бондар В.В., вихователя ГПД ІІ кв. категорії НВК- міської гімназії - У своїй доповіді розповіла учасникам семінару про те, що екологічне виховання передбачає розкриття сутності світу природи — середовища перебування людини, яка повинна бути зацікавлена у збереженні цілісності, чистоти, гармонії в природі. Це передбачає уміння осмислювати екологічні явища, робити висновки про стан природи, розумно взаємодіяти з нею. Естетична краса природи сприяє формуванню моральних почуттів обов'язку і відповідальності за її збереження, спонукає до природоохоронної діяльності.
3.СЛУХАЛИ:
Семенко Т.А., вихователя ГПД вищої кв. категорії НВК- міської гімназії - Текс міні-лекції додається
4.СЛУХАЛИ:
Скороход Н.О., вихователя ГПД ІІ кв. категорії ЗОШ № 3 – Показала практичі форми і методи екологічного виховання молодших школярів у групі продовженого дня , використовуючи новітні освітні технології у поєднанні з передовим педагогічним досвідом. Під час представлення використала інтерактивні ігри та вправи, які допомагають учням краще засвоїти нову інформацію.
5.СЛУХАЛИ:
Скороход Н.О., вихователя ГПД ІІ кв. категорії ЗОШ № 3 – Провела майстер-клас по виготовленню «Віночка побажань», який поповнив педагогічну скарбничку вихователів міста цікавою ідеєю практичного застосування формування в учнів екологічної свідомості.
6.СЛУХАЛИ:
Корой І.М., вихователя ГПД, спеціаліста ЗОШ № 11 – Ознайомила учасників семінару із новинками психолого-педагогічної та методичної літератури.
7.СЛУХАЛИ:
Осіяненко Н.М., методиста з НВР ММК та Гурзу О. В.,керівника ММО - Підведення підсумків семінару. Вироблення рекомендацій.
Рекомендації ММО:
1. Добираючи інформацію, враховувати психологічні стимули, які сприяють кращому засвоєнню дітьми природничих знань (розпочинати ознайомлення з чогось цікавого, вагомого, що привертає увагу дитини - поведінка, спосіб пересування, зовнішня ознака).
2.В практику роботи впроваджувати такі ефективні форми організації праці з дитиною, як: тематичні дні, проекти, стежини, акції, рейди тощо.
3.Особливу увагу звертати на першорядну значимість оточуючого світу та роль людини в його збереженні.
4.Урізноманітнювати роботу активними формами та методами ознайомлення з природою: досліди, проекти та колективні творчі справи різної тривалості.
5.Власним прикладом вчити учнів правильної поведінки в екологічному довкіллі.
6.Активізувати батьків та родину дитини у систематичному екологічному просвітництві.
7.Своєю діяльністю сприяти популяризації екологічного виховання серед широкого кола громадськості.
УХВАЛИЛИ:
Впроваджувати в педагогічну роботу вироблені методичні рекомендації щодо формування екологічної свідомості молодших школярів в умовах ГПД.
Керівник ММО: ____________ Гурза О.В
Секретар ММО: _____________ Колінчак І.В.
|