Рекомендації ММО:
1. Добираючи інформацію, враховувати психологічні стимули, які сприяють кращому засвоєнню дітьми природничих знань (розпочинати ознайомлення з чогось цікавого, вагомого, що привертає увагу дитини - поведінка, спосіб пересування, зовнішня ознака).
2.В практику роботи впроваджувати такі ефективні форми організації праці з дитиною, як: тематичні дні, проекти, стежини, акції, рейди тощо.
3.Особливу увагу звертати на першорядну значимість оточуючого світу та роль людини в його збереженні.
4.Урізноманітнювати роботу активними формами та методами ознайомлення з природою: досліди, проекти та колективні творчі справи різної тривалості.
5.Власним прикладом вчити учнів правильної поведінки в екологічному довкіллі.
6.Активізувати батьків та родину дитини у систематичному екологічному просвітництві.
7.Своєю діяльністю сприяти популяризації екологічного виховання серед широкого кола громадськості.
|